Mərkəzin rəhbərləri:prof. Şəkərəliyev Arif Şəkərəli oğlu
|
UNEC-in Elmi Şurasının 28.04.2017-ci il tarixli iclasının 151 №li qərarı və UNEC Rektorun 23.06.2017-ci il tarixli 382/3/2017 №-li əmri ilə Xarici ticarətə dəstək mərkəzi yaradılıb.
11.10.2017-ci ildən Xarici ticarətə dəstək mərkəzinə rəhbərlik “Ticarət və gömrük işinin təşkili” kafedrasının müdiri, prof. Arif Şəkərəliyevə və “Beynəlxalq iqtisadiyyat” kafedrasının müdiri, prof. İrşad Kərimova həvalə edilib.
– xarici ticarətin dəstəklənməsi ilə bağlı təkliflərin işlənib hazırlanmasını və beynəlxalq təşkilatlarla əməkdaşlığın qurulmasını həyata keçirir;
– beynəlxalq iqtisadi əlaqələr və xarici investisiya fəaliyyəti, xarici investisiyaların cəlb edilməsi və təşviqi ilə bağlı təkliflər verir;
– sahibkarlığın inkişafı, sahibkarlara və ixracatçılara kömək sahəsində məsləhət xidmətlərinin göstərilməsini və həyata keçirilməsini təmin edir;
– ölkədə ixracatçılara yardım göstərmək və qeyri-neft məhsullarının ixracını təşviq etmək məqsədilə onlara beynəlxalq ticarət qaydaları haqqında məlumatların verilməsini, marketinq dəstəyinin göstərilməsini və təlimlərin keçirilməsini həyata keçirir;
– müvafiq sahənin inkişafını təmin edir;
– qanunvericiliklə müəyyən edilmiş digər istiqamətlərdə fəaliyyət göstərir.
“Cənubi Qafqazın müasir reallığı: beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərinə qoşulma imkanlarının artırılması” -Semınar (14.10.2021)
UNEC müəlliminin Azərbaycan-Çin iqtisadi əlaqələri barədə məqaləsi beynəlxaq mətbuatda yayımlanıb (28.08.2020)
UNEC-in gənc müəllimin tədqiqat işi Britaniyanın Kent və Cambridge Universitetinin birgə layihəsi çərçivəsində nəşr edilib (15.05.2020)
UNEC-in Xarici ticarətə dəstək mərkəzində BƏƏ səfiri ilə görüş keçirilib (24.09.2018)
“İxracın stimullaşdırılmasının dünya təcrübəsi: yanaşmalar və nəticələr” (11.01.2018)
UNEC-in Xarici Ticarətə Dəstək Mərkəzində ilk müzakirə – siz də qoşulun (27.12.2017)
UNEC-də Xarici Ticarətə Dəstək Mərkəzi fəaliyyətə başlayır (30.10.2017)
İxrac potensialının artırılması dövlət siyasətinə UNEC-dən dəstək (18.10.2017)
– investisiyalar və ixracat imkanları üzrə məlumat bazasını yaratmaq;
– ölkə ixracatçılarının məhsuluna uyğun xarici bazarların seçilməsinə və potensial müştərilərlə danışıqların aparılmasına huquqi yardım etmək;
– sahibkarlara ixrac edəcəkləri ölkələrin idxal prosedurları, gömrük qaydaları, sertifikatlaşdırma qaydaları və s. barədə məlumatların verilməsini təmin etmək;
– Azərbaycan mallarının, işlərinin və xidmətlərinin xarici bazarlara çıxarılması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlərdə iştirak etmək;
– xarici ticarət fəaliyyəti sahəsində araşdırmalar aparmaq və müvafiq tədbirlərin görülməsinə dair təkliflər vermək;
– xarici ticarət fəaliyyəti iştirakçılarının zəruri iqtisadi və hüquqi informasiya ilə təmin edilməsi üçün tədbirlər görmək;
– ixrac nəzarəti sahəsində və xarici ticarət fəaliyyətinin tənzimlənməsi haqqında qanunvericilik aktları ilə bağlı təkliflər vermək;
– dünya mal və xidmət bazarlarının konyunkturunu təhlil etmək, əldə edilən nəticələrə əsasən fəaliyyət istiqamətləri üzrə təkliflər vermək;
– xarici ticarət məsələləri ilə əlaqədar beynəlxalq hesabatları müntəzəm təhlil etmək və xarici ticarətin təkmilləşdirilməsi istiqamətində təkliflər vermək;
– ölkə ixracatçılarının beynəlxalq sərgilər və tədbirlər haqqında məlumatlandırılmasını təmin etmək ;
– fəaliyyət istiqamətləri üzrə daxil olan müraciətlərə və sorğulara qanunvericiliyə uyğun olaraq baxılmasını təmin etmək;
– səlahiyyətləri çərçivəsində universitetin inkişaf konsepsiyasının həyata keçirilməsini təmin etmək;
– mərkəzin iş planını və fəaliyyəti ilə bağlı hesabatlar hazırlamaq;
– mərkəzin əməkdaşları tərəfindən fəaliyyət prosesində qanunvericiliyə uyğun olaraq xidməti məlumatların qorunmasını təmin etmək;
– fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri yerinə yetirmək.
*